Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Πάμε μουσείο!


Από το 1977 η 18η Μαΐου έχει θεσπιστεί ως η παγκόσμια Ημέρα Μουσείου. Αυτή η μέρα είναι μια ευκαιρία να θυμόμαστε τη σημασία των Μουσείων στην ανάπτυξη του πολιτισμού και της κοινωνίας.

Με τον όρο “Μουσείο” εννοείται σύμφωνα με τον επίσημο ορισμό της ICOM (International Council of Museums) «ένα μόνιμο ίδρυμα, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξής της, ανοικτό στο κοινό, που έχει ως έργο του τη συλλογή, τη μελέτη, τη διατήρηση, τη γνωστοποίηση και την έκθεση τεκμηρίων του ανθρώπινου πολιτισμού και περιβάλλοντος, με στόχο τη μελέτη, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία».

Δείτε μια παρουσίαση με τα είδη των μουσείων αλλά και τα εκθέματα τους πατώντας στην εικόνα



Δείτε μια ακόμη ενδιαφέρουσα παρουσίαση του μουσείου με τίτλο «Τι είναι το μουσείο;»  που συνοδεύεται από  αφήγηση και είναι δημιουργία της  συνάδελφου Σοφίας Καλπάκη, πατώντας στην εικόνα



Ακούστε το τραγούδι “Μες στο μουσείο” 


Ποιο Μουσείο θα θέλατε να επισκεφθείτε;


Ντετέκτιβ της τέχνης είμαι εγώ

Στίχοι: Νίκη Κάντζου

Ντετέκτιβ της τέχνης είμαι εγώ
και στα μουσεία τριγυρνώ.
Έργα τέχνης με προσοχή κοιτώ
και με φακό μαγικό παρατηρώ!

Έλα στην παρέα και εσύ
να ψάξουμε έργα τέχνης μαζί.
Μυστήρια θα λύσουμε πολλά
παλιά κρυμμένα μυστικά!

Μπροστά στα έργα τέχνης ας σταθούμε
και με χάρη ας υποκλιθούμε.
Ιστορίες και παιχνίδια ξεπηδούν
Μας κλείνουν το μάτι και χαμογελούν!

Ποιος, πού, πότε, τι;
Πώς συνέβη και γιατί;
Θα ρωτώ, θα ρωτάς
Θα απαντώ, θα απαντάς!

Ο ντετέκτιβ της τέχνης είμαι εγώ
και στα μουσεία τριγυρνώ.
Έργα τέχνης με προσοχή κοιτώ

και με φακό μαγικό παρατηρώ!

Μπορείτε πατώντας πάνω στην εικόνα να μάθετε και να παίξετε με μια διαδραστική αφίσα επιλέγοντας τα εικονίδια 


Παίξτε το παιχνίδι
Τι θα βάλεις στο Μουσείο;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου